دلتنگ باران

وقتی باران ترانه عشق میخواند پر میکشم به خیال دلتنگی هایت و خط خطی مکنم دیوار قلبت را ...باران هنوز ببار

دلتنگ باران

وقتی باران ترانه عشق میخواند پر میکشم به خیال دلتنگی هایت و خط خطی مکنم دیوار قلبت را ...باران هنوز ببار

سنگ هم دل دارد!

 

 مگر میتوان خوبی هایت را دید و جاری نشد  

مگر میتوان ترا لمس کرد و آب نشد  

تو همان خورشیدی که درونم را روشن کردی  

تو همان آتشی که مرا گرم کردی  

میخواهمت همچون روح  جسم را  همچون جان تن را 

میخواهمت همچون باد پریشان کنی گیسوان زندگی ام را.

 

هرگز تنهایمان مگذار .

نظرات 7 + ارسال نظر
آرامش چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ب.ظ

ویکتورهوگو :
لبخند کوتاهترین فاصله بین دو نفر است و نزدیک ترین راه برای تسخیر دلها

انسان تنها آفریده ای است که میتواند بخندد، پس لبخند بزن دوست من

آرامش چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ

من باور دارم که دو انسان از قلبشان به هم متصلند، و مهم نیست که چه کار می کنید، که هستید و کجا زندگی می کنید؛ اگر مقدر شده که دو نفر با هم باشند، هیچ مرز و مانعی بین آنها وجود نخواهد داشت

آرامش چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ب.ظ

زیبا سلام

نوشته فوق العاده زیباتو دوست داشتم

عکسهات هم زیباست....

امیدوارم مخاطب شعرت همیشه براتون باشه و بمونه

آرامش چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ب.ظ

ممنون زیبای عزیزم

من هم از داشتن دوست خوبی مثل تو بخودم میبالم

آرامش یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام دوستم

ممنون که اومدی

شاد باشی و برقرار

مینا... دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.delane.blogfa.com

وسلام....
سپاس از لطفتان

سحاب دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااااااای چه عکس قشنگیه
متنت هم عالیه خیلی خیلی قشنگ زیبا جان.
ببخشید سلام هول شدم یادم رفت
خوبی عزیزم؟؟؟
دلم برای خودت و این وب قشنگت یه ذره شده بود بهترین دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد