دلتنگ باران

وقتی باران ترانه عشق میخواند پر میکشم به خیال دلتنگی هایت و خط خطی مکنم دیوار قلبت را ...باران هنوز ببار

دلتنگ باران

وقتی باران ترانه عشق میخواند پر میکشم به خیال دلتنگی هایت و خط خطی مکنم دیوار قلبت را ...باران هنوز ببار

قلبم برای تپیدن ترا کم دارد

 

                                              

نگاهم به آسمان گره خورده است   

                  بارانی ـ چشمک ستاره ای و یا قاصدکی! 

دستانم بی تاب در آغوش کشیدن انتظار بی پایانی ست! 

چشمانم منتظر گشاده شدن دریچه امید به گذر گاه دلم  

احساسم به زمستان رسیده و جانم را دلتنگی فرا گرفته !! 

 پرستوی من بیا و احساس ترک خورده ام را به اشک گل یخی بهاران کن 

به دیدارم بیا  

تا شبی ستاره بارانی کوله بار تنهای را به دست قاصدکی بسپارم و من باشم وتو... 

قلبم ترا برای تپیدن ترا کم دارد 

نظرات 11 + ارسال نظر
آرامش سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ

تنهایی من، همان انتظارم است

و انتظارم، همان عشق!

و عشق تنها بهانه ی بودنم!

بی بهانه ام نکن!

بعد از رفتن تو

چقدر غریب شده ام میان این همه آشنا…

چند روزی است حجم تنهایی را بر روی قاب آبی دلم نقاشی می کنم

گاهی باید رفت اما بدان که بی دل رفته چرا که دلش را در قلبی آرام جا گذاشته پس بدان که خواهد آمد ...اگر به عمق دلت بروی ماهی قرمز گلی ! آن دور بر هاست! دوستت دارم

آرامش سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ

در دلواپس ترین غروب زندگی از پنجره ی کوچک اتاق شب را به تماشای تو ایستادم

و چه زیباست امشب که تو را می بینم

و من هر شب ، شب را به انتظار دیدن تو قدم زنان تکرار می کنم

آرامش سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ب.ظ

زیبا سلام

خوبی دوست من

ممنون که اومدی

بهتر شدی ؟

برات آرزوی سلامتی دارم

سحاب جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ب.ظ

به یمن میلادت، ذره ذره نور می‏شویم و قطره قطره حضور و دل را به سرای کرامتت دخیل می‏بندیم تا در روز مقدس تولد تو با دست‏های پاکت تطهیر شویم . . .
میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه(س) بردوستداران حضرتش مبارکباد . . .
و همچنین روز دختر بر زلالترین دختران این کره خاکی تهنیت باد( روزت مبارک زیبا جان)

سلام سحاب جونم
نازنینم من روز مادر تبریکات و کادو یم را گرفته ام!!!!
امروز مال شما و دختر نازو ملوسم آیسا میباشد.
دخترکان زیبا روزتان مبارک

سحاب جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ب.ظ

زیبا جونم حالا آپ می کنی به من خبر نمی دی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///
حالت خوبه؟ بهتر شدی؟

آرامش شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ

زیبا سلام

ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بر شما مبارک باد .[گل]

سحاب یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام مامان گلمممممممممممممممممم
شرمنده ببخشید. ولی مامانا هم یه روزی دختر بودن دیگه نبودن؟؟؟؟؟؟ بازم تبریک اما این بار به دختر گلت

آرامش یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ

زیبا سلام
عزیزم فکر کنم یه مقدار تو جنسیت من اشتباه کردی
من پسرم
تو پروفایلم نوشتم اما خیلیا نمیخونن
بهر حال ببخش من باید زودتر بهت میگفتم
بهتر شدی الحمدالله ؟
شاد باشی گلم

سلام
دوست خوبم اول معذرت
راستش اولین کاری که کردم همون اولین بار که به وبلاگتون آمدم پروفایلتون را خواستم ببینم چون تا حدودی دوست داشتم سنتون را بدونم و چیزای دیگه اما نتونستم.در هر صورت بعد از این مسله هم رفتم اما باز هم باز نشد!
انشا الله بعدا سر فرصت اطلاعاتی ازتون میگیرم .
ممنون

محسن یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ http://mohsenkhodabandeh.blogfa.com/

سلام
ممنون از لطفتان
شما هم وبلاگ خوبی دارین
موفق و پیروز باشین

آرامش دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:17 ب.ظ

سلام دوست من
بالاخره پیش میاد دیگه
موفق یاشی

شباهنگ دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ http://avaze-shabahang.persianblog.ir/

بنام او

درود بر دوست گرامیم

ممنون از حضورت دلچسبتون
خوشحالم که ادرسو اینبار درست گذاشتید تا من بتونم سر بزنم

شادب اشی و موفق

به کلبه دلم خوش آمدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد