دلتنگ باران

وقتی باران ترانه عشق میخواند پر میکشم به خیال دلتنگی هایت و خط خطی مکنم دیوار قلبت را ...باران هنوز ببار

دلتنگ باران

وقتی باران ترانه عشق میخواند پر میکشم به خیال دلتنگی هایت و خط خطی مکنم دیوار قلبت را ...باران هنوز ببار

یاد تو

 

 

دل دیوانه است امشب 

مرا به مستی چشمانت ببر تا سیر در آغوش خیالت به آنها بنگرم  

و خاطرات عشق را قطره قطره بر تار و پود گونه ام ببارم  

و جام تهی زندگی را پر کنم. 

به تو محتاجم 

به گرمی نفست تا حیاط زنگی ام را در کنار ساحل مواج و خروشان کودکم گرم کنم

و هیزم دلتنگی ها  را شعله ور سازم  و بسوزانم هرچه دلتنگی ست! 

برای بزرگ شدن عجله نکنید

 

 

 دیشب هوا خیلی سرد بود . 

روز و شبهایی که به تنهایی سر میآد یه قرن طول میکشه تموم شه .  

دختر نازم خوابیده بود و من غرق در افکارم بودم. 

به آرزوی او فکر میکردم که همان آرزو را خودم نیز داشتم و همه بچه ها هم دارند . 

«مامان ای کاش اندازه تو بودم» 

و در حسرت دوران کودکی خودم به خواب عمیقی فرو رفته بودم!

دندان درد

                                       

آ..................خ 

خدا این دندون درد رو نصیب هیشکی نکنه . 

تقریبا بیشتر از یه هفته هست که من این دندون عقلم را کشیدم اما هنوز هم درد منو ول نمیکنه. 

ممنونم از همه دوستانم که نگرانشون کرده بودم!