دلتنگ باران

وقتی باران ترانه عشق میخواند پر میکشم به خیال دلتنگی هایت و خط خطی مکنم دیوار قلبت را ...باران هنوز ببار

دلتنگ باران

وقتی باران ترانه عشق میخواند پر میکشم به خیال دلتنگی هایت و خط خطی مکنم دیوار قلبت را ...باران هنوز ببار

بهار

        

 

نوروز یعنی

 

«هیچ زمستانی ماندنی نیست». 

 

سرسبزی بهار تقدیم دلهای شادتان . 

 

پیشاپیش عیدتون مبارک.

نظرات 11 + ارسال نظر
سحاب جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:03 ب.ظ

سلاااااااااااااام زیبا جونم خوبی؟؟؟
دلم برات یه ذره شده خووووووووووووو بازم هنوز نیستی. خب آره مامانا این روزا عمل خانه تکانی را انجام میدهند.

اولا" عیدت پیشاپیش مبارک (هر چند که برای عرض تبریک و دید و بازدید بازم خدمت می رسم) سپس به روزم با مختصری درباره نوروز و یه هفت سین

آرامش شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ب.ظ

زیبا سلام

سال نو رو خدمت خودت و خانواده عزیز و محترمت تبریک میگم

امیدوارم سال خوبی رو تجربه کنی

شاد باشی

آرامش شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ

لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید

رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن

روزهایت رنگارنگ

نوروز مبارک [گل]

سحاب شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ب.ظ

زن مگو مرد آفرین روزگار
زن مگو بنت الجلال اخت الوقار
زن مگو عرش خدا را قائمه
یک محمد یک علی یک فاطمه
امروز، روز میلاد زیبایی صبر است؛ روز تولد ستارگان پایداری در آسمان دلِ دختر علی علیه السلام .
ولادت حضرت زینب(س) مبارک باد

سحاب سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام
به روزم دوس داشتی یه سری بزن[گل]

Persian Friends پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ http://persianfriends.persianblog.ir/

دوست پسر دوست دختر

آنچه شما فکر می کنید!

بوی سیب سرخ یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ق.ظ http://hamidkhanzadeh.blogfa.com/

با سلام و تقدیم احترام
با مطالبی جدید به روزم
از تشریف فرمایی شما بسیار خرسند خواهم شد.
موفق و موید باشید
بوی سیب سرخ

اردشیر بابکان شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.avestaariyo2.blogfa.com

روزگارتان اهورایی
من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره ابزار گزینش درست انسان از دیدگاه زرتشت نوشتم لطفا" اگر علاقه دارید آن مطلب را بخوانید و دیدگاهتان را بیان کنید.
با تشکر از شما دوست عزیز[گل]

سحاب دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ب.ظ

زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است
بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .

با تبریک سالروز میلاد با سعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه سلام ا...علیه و روز مادر به شما به مادر محترمتون[گل]

کجایی زیبا جان دلم برات یه ذره شده

آرامش یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

زیبا سلام

سحاب پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ

ذکر من, تسبیح من, ورد زبان من علیست
جان من, جانان من, روح و روان من علیست
تا علی دارم ندارم کار با غیر علی
شکر لله حاصل عمر گران من علیست
میلاد مولود کعبه امیرمومنان, بهترین بندگان خدا بر شما زیبای عزیزم عزیز مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد