دلتنگ باران

وقتی باران ترانه عشق میخواند پر میکشم به خیال دلتنگی هایت و خط خطی مکنم دیوار قلبت را ...باران هنوز ببار

دلتنگ باران

وقتی باران ترانه عشق میخواند پر میکشم به خیال دلتنگی هایت و خط خطی مکنم دیوار قلبت را ...باران هنوز ببار

دندان درد

                                       

آ..................خ 

خدا این دندون درد رو نصیب هیشکی نکنه . 

تقریبا بیشتر از یه هفته هست که من این دندون عقلم را کشیدم اما هنوز هم درد منو ول نمیکنه. 

ممنونم از همه دوستانم که نگرانشون کرده بودم!

نظرات 5 + ارسال نظر
آرامش شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ب.ظ

زیبا سلام

خوبی دوست نازنین

ممنون که اومدی

درد دندون خیلی بده امیدوارم زودتر خوب بشی

راستی حال همسری و خانوم گل خوبه؟

سلام برسون

شباهنگ شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ http://avaze-shabahang.persianblog.ir/

بنام او

درود بر زیبای عزیز
خیلی متاسف شدم امیدوارم هرچه زودتر این درد رنج اور تمام شود

ممنونم از حضور خوب و دلگرم کننده ات
برایتان بهترینهارا ارزو میکنم


شادباشی

مرتضی دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام دوست کربلایی من زیبا وساده نوشتید موفق وسربلند باشید زیر سایه امام حسین (ع) ان شاالله.

سحاب دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااااای دندون درد؟؟؟؟ ان شاا... زود خوب بشی عزیزم زود زود.
ممنونم از حضور پرمهرت زیبا جان
برات از خدا موفقیت و سربلندی خواستم و مطمئنم که اینبار نه نمیگه

محمدرضا یه شاخه نیلوفریان!!!!! سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://loverpool.persianblog.ir/

سلااااااام
خوبی؟؟
دعا میکنم این درد دندون نامرد زودی بره بیرون از دندونت !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد