دلتنگ باران

وقتی باران ترانه عشق میخواند پر میکشم به خیال دلتنگی هایت و خط خطی مکنم دیوار قلبت را ...باران هنوز ببار

دلتنگ باران

وقتی باران ترانه عشق میخواند پر میکشم به خیال دلتنگی هایت و خط خطی مکنم دیوار قلبت را ...باران هنوز ببار

برای بزرگ شدن عجله نکنید

 

 

 دیشب هوا خیلی سرد بود . 

روز و شبهایی که به تنهایی سر میآد یه قرن طول میکشه تموم شه .  

دختر نازم خوابیده بود و من غرق در افکارم بودم. 

به آرزوی او فکر میکردم که همان آرزو را خودم نیز داشتم و همه بچه ها هم دارند . 

«مامان ای کاش اندازه تو بودم» 

و در حسرت دوران کودکی خودم به خواب عمیقی فرو رفته بودم!

نظرات 7 + ارسال نظر
سحاب پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ب.ظ

خدایا من در کلبه فقیرانه خود چیزی را دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری من چون تویی را دارم ولی چون خودی را نداری.امام سجاد (ع)

شهادت امام سجاد, پاسدار وحی نبوت ، خط علوی و شور حسینی تسلیت

سلام
سحاب جونم جمله بسیار زیبایی که نوشتی از گفته های دکتر شریعتی هست نه امام سجاد.
من هم شهادتش را تسلیت میگم.

سعید(سرزمین من ایران) پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ب.ظ http://saied-67.blogfa.com


درود بر تو بانوی نیک آریایی....سپاسگزارم که به تارنگارم آمدی و با نظر شیوایت شاد و سرفرازم کردی
آری آسمان میهن صاف است اما هوای آن ابری است...کاش آسمان ابری می شد و باران می بارید!
شاید غم و اندوه از دل و جانمان شسته می شد و بوی هوای تازه بعد از بارش باران آرامش بخش روحمان می شد...کاش!!!!

e h s a n پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

درد من

درد مترسکی بود که عاشق پرنده ای مهاجر شده

نه می شد در آغوشش بکشد و نه می توانست به دنبالش بپرد

آ....ه چقدر غمگین! و درد آلود.

ث ا س ش د جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ

در دنیای بچه ها هر کی زودتر بگه دوستت دارم برنده هست ولی در دنیای بزرگتر ها هر کی زودتر بگه دوستت دارم بازنده است

سلام
ممنون .جمله جالبی هست.

حمید جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ق.ظ http://chashmanat.persianblog.ir

گل

آرامش جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ

زیبا سلام

آدم که بزرگ میشه تازه یاد دوران شیرین کودکی میافته

دورانی که مشکلات و دغدغه بزرگسالی رو نداشتیم

مراقب خانوم کوچولو باش

ممنونم حتما

شباهنگ پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ http://avaze-shabahang.persianblog.ir/

بنام او

درود بر زیبای عزیز
تا بوده همین بوده کوچک که هستیم آرزوی بزرگ شدن داریم وقتی بزرگ میشویم در حسرت خاطرات خوب کودکی میمانیم


شاد باشی خانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد